تو...

واسه چی؟

تو...

 بی تو اما عشق بي معناست ، مي داني؟

دستهايم تا ابد تنهاست ، مي داني؟

آسمانت را مگير از من ، که بعد از تو

زيستن يک لحظه هم ، بي جاست ، مي داني؟

تو ، خودت را هديه ام کردي ، ولي من هم

شعرهايم را که بي پرواست ، مي داني؟

هر چه مي خواهيم – آري – از همين امروز

از همين امروز ، مال ماست ، مي داني؟

گرچه من ، يک عمر همزاد عطش بودم

روح تو ، هم – سايه درياست مي داني؟

دوستت دارم!» - همين ! – اين راز پنهاني

از نگاه ساکتم پيداست ، مي داني؟

عشق من ! – بي هيچ ترديدي – بمان با من

عشق يک مفهوم بي « اما» ست ، میدانی؟



نظرات شما عزیزان:

نسیم
ساعت21:59---12 بهمن 1391
مثل باران چشمهایت دیدنی است

شهر خاموش نگاهت دیدنیست

زندگانی معنی لبخند توست

خنده هایت بی نهایت دیدنیست . . .


amin
ساعت12:46---11 بهمن 1391
پــلڪـ هآیــم رآ بــﮧ اُمید دیدלּ تــُو مے بــندم ...
در ماوَراے خیآل
جآیے ڪـﮧ هیچ ڪـس
" هیچ ڪـس "
نــتــوآنــدتــــو رآ از مــלּ بــِگیرد....
in webet ham m3 on yeki ghashgeee


تنهای شیطون
ساعت10:48---8 بهمن 1391
واقعا جالب بود خیلی باحال بووووووود عسیسم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






+ نوشته شده در دو شنبه 2 بهمن 1398برچسب:, ساعت 20:30 توسط آبجی ندا |